A Webshop Üzemeltetőjének adatai:

  • Cégnév: E-Leven 2003 Kft. 
  • Székhely: 2013 Pomáz, József Attila u. 6.
  • Telephely (a személyes átvétel helyszíne / a küldemény visszaküldésének címe: 2013 Pomáz, József Attila u. 6.)
  • Adószám: 13089324-2-13
  • Cégjegyzékszám: 13–09–161789
  • Nyilvántartásba vevő hatóság: Budapest Környéki Törvényszék Cégbírósága
  • Kapcsolattartó neve: Doszpod Tamás
  • Elérhetőség: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. 


Vásárlási információ

1. A vásárlás menete, szállítási és fizetési módok

1.1. A kosár használata
1.1.1. Ahhoz, hogy a megvásárolni kívánt terméket megrendelhesse vagy előrendelhesse, a kosárba kell tennie azt. Az adott termék címe mellett látható „MEGVESZEM” feliratú gombra való kattintással a kiválasztott termék az Ön kosarába kerül. Ez nem kötelezi Önt vásárlásra, a kosarában lévő terméket a Kosár összefoglaló táblázatának „Eltávolt” oszlopában található ikonra kattintva bármikor kiveheti kosarából. 
1.1.2. A kiválasztott termékek mindaddig a kosarában maradnak, amíg megvásárolja vagy törli őket. Kosarában tetszőleges számú terméket elhelyezhet, akár több darabot is ugyanabból a termékből. 
1.1.3. A „Kosár” felirat alatt tekintheti meg a mennyiség módosítása után a fizetendő végösszeget.
1.1.4. A „Kosár” felirat alatt mindig látja a kosárban lévő termékek összértékét, és az esetleges kedvezmény mértékét. (A szállítási költségre vonatkozó díjat az átvételi mód kiválasztása után adja hozzá a rendszer a vásárlás végösszegéhez.)
1.1.5. Ezt követően választhat, hogy folytatja a válogatást, és újabb termékeket helyez a kosarába, vagy megrendeli a már kiválasztott terméke(ke)t. A rendelés elindításához kattintson a „PÉNZTÁR” gombra.

1.2. Számlázási adatok és szállítási cím megadása
1.2.1. A vásárlás nem igényel regisztrációt, viszont a megrendelés teljesítéséhez szükséges adatok megadását igényli.
1.2.2. A Számlázási és Szállítási cím alatt megadhatja a számlázással és a kiszállítással kapcsolatos adatait. A kiszállítás zökkenőmentessége érdekében kérjük, a lehető legpontosabban adja meg ezeket az adatokat.
1.2.3. Előreláthatólag a megrendelés elküldésétől számított maximum 2 munkanapon belül teljesítjük a megrendelést (ez termékek várható szállítási határideje), azaz várhatóan ennyi időn belül kaphatja legkorábban készhez a megrendelt terméke(ke)t. Ha bármely oknál fogva a szállítás határideje ettől eltérő, értesítjük Önt, és dönthet arról, hogy a megrendelését törölteti, vagy elfogadja az új szállítási határidőt.

1.3. Szállítási mód kiválasztása, szállítási költség
1.3.1. A szállítási és számlázási adatok megadása után válassza ki az Önnek legmegfelelőbb átvételi módot
1.3.2. A termékek átvétele három módon történhet: 
1.3.2.1. személyesen az Üzemeltető pomázi székhelyén egy előre egyeztetett időpontban 
1.3.2.2. MPL csomagküldéssel 1 vagy 2 munkanapos kézbesítési opcióval a megadott szállítási címre küldve
1.3.2.3. A GLS Hungary Kft. (székhelye: 1239 Budapest, Európa út 12., cégjegyzékszám: 01-09-980899, adószáma: 13947109-2-43) csomagszállító szolgáltatásával a megadott szállítási címre
1.3.2. A megrendelt termék(ek) kézhevételének költsége
1.3.2.1. személyes átvétel esetén a termék(ek) átvétele díjmentes
1.3.2.2. MPL csomagküldés esetén a kiszállítás díja Magyarország egész területén bruttó 15.000.- Ft feletti kosárérték esetén díjmentes, a kiszállítás költségét az Üzemeltető magára vállalja. Bruttó 15.000,- Ft rendelési érték alatt
- 1 munkanapos kézbesítés esetén 2 kg-ig bruttó 1.790.- Ft,
- 1 munkanapos kézbesítés esetén 5 kg-ig bruttó 1.970.- Ft, 
- 1 munkanapos kézbesítés esetén 10 kg-ig bruttó 2.090.- Ft,
- 2 munkanapos kézbesítést választva 2 kg-ig bruttó 1.550,- Ft,
- 2 munkanapos kézbesítést választva 5 kg-ig bruttó 1.760,- Ft,
- 2 munkanapos kézbesítést választva 10 kg-ig bruttó 1.870,- Ft.
1.3.2.3. A GLS Hungary Kft. szolgáltatását választva a kiszállítás díja a termékek súlyától függetlenül Magyarország egész területén 15.000,- Ft bruttó rendelési érték alatt bruttó 1.230.- Ft. Bruttó 15.000.- Ft feletti kosárérték esetén a kiszállítás költségét az Üzemeltető magára vállalja. A futárszolgálat a csomag feladását követő munkanapon 08.00-16.00 óra között szállít az Ön által megadott címre, előzetes egyeztetés nélkül. Kérjük, hogy olyan szállítási címet jelöljön meg a megrendelésnél, ahol Ön napközben is elérhető. Az adatainál a telefonszám megadása kötelező, ennek elmulasztása miatt a kézbesítés elmaradása esetén igénnyel nem élhet, mert ha kézbesítés közben bármilyen probléma felmerülne, a futárszolgálat ezen a számon tudja felvenni Önnel a kapcsolatot. A futárszolgálat által küldött kiszállítási értesítőt követő munkanapon a csomagazonosító szám segítségével Ön is érdeklődhet a csomag állapotáról a futárszolgálat ügyfélszolgálatán. Az ügyfélszolgálat a (+36 29) 88 66 70 telefonszámon érhető el munkanapokon 07.00-18.00 óra között. Telfax: (+36 29) 88 66 10, e-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. 

1.4. Fizetés, fizetési költségek
1.4.1. Amennyiben megadta a szállítási adatokat és a szállítási módot, kérjük, válassszon fizetési módot is.
1.4.2. A megrendelt termékek kifizetése három módon történhet
1.4.2.1. Banki átutalással az Üzemeltető OTP Banknál vezetett 11742087-21324204-00000000 számú számlaszámára utalva. A termék(ek) kézbesítésének folyamata a összeg jóváírását követően indul el.
1.4.2.2. Bankkártyás fizetéssel a Barion online fizetési rendszerének használatával
1.4.2.3. Utánvéttel a kiválasztott szállítási mód függvényében
1.4.2.3.1. MPL csomagküldés esetén bruttó 15.000,- Ft alatti megrendelés esetén az utánvétel díja 630,- Ft. A bruttó 15.000,- Ft-ot meghaladó kosárérték esetén az utánvétel díjmentes. 
1.4.2.3.2. A GLS Hungary szolgáltatását választva bruttó 15.000,- Ft alatti megrendelés esetén az utánvétel díja 350,- Ft. A bruttó 15.000,- Ft-ot meghaladó kosárérték esetén az utánvétel díjmentes. 

1.5. A megrendelés véglegesítése
1.5.1. A megrendelt termék(ek) adatainak (mennyiség, ár, kedvezmény, szállítási költség, stb.) ellenőrzését követően a megrendelés csak az Általános Szerződési Feltételek tudomásul vételével és elfogadásával véglegesíthető.
1.5.2. A „MEGRENDELÉS VÉGLEGESÍTÉSE” gomb megnyomásával véglegessé válik megrendelése. A vásárlásáról hamarosan visszaigazoló e-mail érkezik a megadott e-mail címre. Az e-mail tartalmazza a rendelés valamennyi részletét, beleértve a rendelésszámot és a várható szállítási határidőt is. Kérjük, a megrendelés teljesüléséig őrizze meg ezt az e-mailt!
1.5.3. A megrendeléseket a rendelkezésre álló készlet erejéig teljesítjük. A beérkezett rendeléseket a lehető legrövidebb időn belül feldolgozzuk, és jelezzük, ha bizonyos termékek átmeneti készlethiány miatt nem szállíthatók. Ezeket a tételeket automatikusan töröljük megrendeléséből.

1.6. Számla
1.6.1. Minden esetben a hatályos jogszabályok szerint számlát küldünk a termékkel együtt.
1.6.2. A számviteli bizonylatokat az azok alapjául szolgáló adatokkal együtt a számviteli törvény előírása szerinti ideig (8 évig) megőrizzük.

2. Elállási jog gyakorlása
2.1. Ön a megvásárolt termék típusától függően, a megrendelés elküldését követően, legfeljebb a termék kézhezvételétől számított 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni a szerződéstől. 
2.2. Az elállási jogát határidőben gyakorolja, ha ezen határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát. 
2.3. Ha Ön elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni az Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. email címre. 
2.4. Ebből a célból felhasználhatja az alábbi elállási nyilatkozat-mintát is:

„Alulírott

A megrendelő Vásárló neve:
A megrendelő Vásárló címe:
A megrendelő Vásárló e-mail címe:

kijelentem, hogy gyakorlom elállási jogomat az alábbi termék/ek adásvételére irányuló szerződés tekintetében:

Rendelési azonosító:
A termék/ek pontos megnevezése:
A termék/ek átvételének időpontja:
Fizetés módja (egyértelműen jelölendő): készpénz, bankkártya, banki átutalás
Amennyiben nem készpénzben fizetett, a bankszámla szám, ahová a visszautalást kéri:

HELY, 2018. [DÁTUM]

Aláírás (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)”

3. A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató
3.1. A termékekre vonatkozó szavatossági és jótállási feltételek a termékek csomagolásán vagy dokumentációján találhatók. Ezen jogok érvényesítésének lehetőségéről részletes tájékoztatást talál a Felhasználási Feltételek között.

 

Felhasználási Feltételek
Jó, Ha Tudod Webáruház

1. A felhasználási feltételek tartalma
1.1. A jelen felhasználási feltételek az E-Leven 2003 Kft. (székhelye: 2013 Pomáz, József Attila u. 6., cégjegyzékszám: 13–09–161789, adószám: 13089324-2-13, a továbbiakban: Üzemeltető) által üzemeltetett, a http://johatudod.hu/ oldalain elérhető webáruház információs társadalommal összefüggő szolgáltatás (továbbiakban: Szolgáltatás, Webáruház vagy Weboldal) igénybevételének feltételeit tartalmazza. 
1.2. A jelen felhasználási feltételek az E-Leven 2003 Kft., valamint a Szolgáltatás bármely elemének igénybe vevője (Vásárló) között létrejövő Szerződés.
1.3. A nem Vásárló igénybe vevőre (Látogató) a Szerződés rendelkezései annyiban irányadóak, amennyiben a Szolgáltatás keretében történő aktivitására a jelen Szerződés rendelkezést tartalmaz.
1.4. Amennyiben a Vásárló, illetve a Látogató (együttesen Felhasználó) a Szolgáltatás bármely elemének használatát megkezdi, elfogadja a jelen Szerződés feltételeit.
1.5. Az Üzemeltető és a Felhasználó között létrejövő Szerződések, valamint egyedi megrendelések során létrejövő adásvételi szerződések nyelve magyar, nem minősülnek írásba foglalt szerződésnek, ezért azokat az Üzemeltető nem iktatja, és utóbb nem hozzáférhetőek.
1.6. Az Üzemeltető bármikor jogosult a Szerződés egyoldalú módosítására. A módosításról rövid felhívás formájában, a módosítás hatályba lépésének időpontját is megadva, a nyitó oldalon tájékoztatja a Felhasználókat. A módosítás hatályba lépését követően a Szolgáltatás bármely elemének használatával a Felhasználó elfogadja a Szerződés módosítását. A Szolgáltatás működésével kapcsolatos valamennyi tájékoztatás, valamint a Jog, adatvédelem és felhasználási feltételek a Szerződés részét képezik és kötelezőek minden Felhasználóra.
1.7. Bármely, a Webáruháztól különböző weboldal (Facebook.com, stb.), a Weboldalhoz kapcsolódó szolgáltatására az adott weboldal keretén belül közzétett szabályzatok és feltételek (is) vonatkoznak.
1.8. A Szolgáltatás működésével kapcsolatos problémák az ügyfélszolgálatnak jelezhetők.
1.9. Az ügyfélszolgálat elérhetősége: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. 

2. A Szolgáltatás legfontosabb jellemzői és elemei
2.1. A Szolgáltatás célja a Webáruházban szereplő termékek árusítása, a Felhasználók tájékoztatása. 
2.2. A Szolgáltatás működtetése és üzemeltetése az elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokról szóló 2001. évi CVIII. törvény (a továbbiakban: Elkertv.) rendelkezései alapján történik.
2.3. A Szolgáltatás egyes elemei az Elkertv. rendelkezései szerint közvetítő szolgáltatásnak minősülnek. A Felhasználók által a Szolgáltatás használatával közzé- vagy elérhetővé tett tartalmat az Üzemeltető jogosult, de nem köteles ellenőrizni, és a Szolgáltatás használatával közzétett információk tekintetében a Üzemeltető jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni.
2.4. Az Üzemeltető fenntartja a jogot, hogy a Szolgáltatás bármely tartalmi elemét bármikor előzetes figyelmeztetés nélkül módosítsa vagy megszüntesse, azok megjelenését, tartalmát, működését megváltoztassa, azon hirdetést, saját szolgáltatásait bemutató vagy egyéb tartalmat helyezzen el.
2.5. Az Üzemeltető által a Felhasználóknak küldött, a Szolgáltatás működésével, a vásárlás folyamatával, technikai tudnivalókkal, a jelen Szerződés módosításával kapcsolatos ún. rendszerüzenetek letiltása nem lehetséges.

3. A Szolgáltatással kapcsolatban megadott adatok
3.1. A Szolgáltatás egyes elemei csak a teljesítéshez szükséges adatok megadásával vehetők igénybe.
3.2. A Szolgáltatás igénybevevője, azaz Vásárló lehet:
3.2.1. cselekvőképességében nem korlátozott, nagykorú természetes személy;
3.2.2. 14. életévét betöltött kiskorú, aki a Szolgáltatás használata során kizárólag a saját, munkával szerzett keresményének erejéig rendelkezik;
3.2.3. jogi személy vagy jogi személyiség nélküli gazdálkodó szervezet, mely esetben a nevében eljáró személy szavatolja, hogy jogosult az adott szervezet képviseletére
3.3. A teljesítéshez szükséges adatok megadása az adatokat rögzítő űrlapok pontos és valós adatokkal történő, megfelelő és hiánytalan kitöltésével indul. Amennyiben a Vásárló nem ad meg adatokat, vagy nem megfelelő formátumban adja meg az adatokat, vagy olyan e-mail címet ad meg, amely nem valós, úgy a megrendelés sikertelen lesz mindaddig, amíg az egyedi azonosítás meg nem történik. A megrendelés megtörténtéről a megadott e-mail címre elektronikus levélben értesítést küldünk.
3.4. A Vásárló mindenkor köteles pontos és valós adatokat megadni. Amennyiben az Üzemeltető tudomására jut, hogy a megadott adatok nem valósak, a Vásárló ezen adatok alapján nem elérhető, akkor az Üzemeltető jogosult a Vásárló megrendelését korlátozni vagy törölni.
3.5. Vásárló tudomásul veszi, hogy a Szerződés megszegése esetén a megrendelése törlésre kerülhet. Az Üzemeltető kizárja a felelősséget minden, esetlegesen abból eredő kárért, ha a Vásárló jelen felhasználási feltételekbe ütköző magatartása vagy jogszabály megsértése miatt törölte a Vásárló megrendelését.
3.6. Az Üzemeltető fenntartja a jogot, hogy a jelen Szerződés megsértése miatt törölt megrendelés esetén, ugyanazon Felhasználó újabb megrendelése esetén a szerződéskötéstől elzárkózzon.
3.7. Üzemeltető a megadott adatokat kizárólag az aktuális vásárlás teljesítéséhez használja fel, adatbázisban nem rögzíti. 

4. Vásárlás
4.1. A Vásárló a megvásárolni kívánt termék(ek) kosárba helyezését követően, a szállítási és számlázási adatok megadásával, a szállítási mód és a fizetés módjának kiválasztásával megrendelést adhat le (Vásárlás). Az Üzemeltető a vásárlásról visszaigazolást küld, és számlát állít ki.
4.2. A termékek eladója minden esetben az E-Leven 2003 Kft.
4.3. A termékek mellett feltüntetett vételár minden esetben tartalmazza az általános forgalmi adót.
4.4. Az adatbeviteli hibák javítása a megrendelési folyamat során lehetséges, vagy az ügyfélszolgálaton kezdeményezhető.

5. A megrendelés elküldésének jogkövetkezményei, ajánlati kötöttség, elállás, jótállás és szavatosság
5.1. A Vásárló a „MEGRENDELÉS VÉGLEGESÍTÉSE” gomb lekattintásával küldheti el megrendelését, és ezzel kezdeményezi az általa kiválasztott termékekre vonatkozó adásvételi szerződés megkötését az Üzemeltetővel. Amennyiben az Üzemeltető 48 órán belül e-mailben visszaigazolja a megrendelést, létrejön az adásvételi szerződés, melynek értelmében a Vásárló a vételár kiegyenlítésére, az Üzemeltető a megrendelt termék leszállítására köteles, a Vásárló azonban az alábbiak szerint gyakorolhatja elállási jogát.
5.2. Az Üzemeltető várhatóan a megrendelés visszaigazolását követő 2 munkanapon belül szállít(tat)ja ki a megrendelt terméke(ke)t,. A visszaigazolásban megadott szállítási határidő tájékoztató jellegű, az Üzemeltetőnek a szerződés teljesítésére a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 6:220.§ (1) bekezdése értelmében 30 nap áll rendelkezésére. Az Üzemeltető kezdeményezésére az Üzemeltető és a Vásárló közös megegyezéssel ettől eltérő teljesítési határidőben is megállapodhat.
5.3. Az Üzemeltető fenntartja a jogot, hogy akár a már visszaigazolt megrendelés esetén is – részben vagy egészben - elálljon a szerződéstől, és visszautasítsa a megrendelés teljesítését. Részben történő teljesítés kizárólag a Vásárlóval történő egyeztetést követően kerülhet sor
5.4. A Vásárló a vásárlástól a megrendelést követően legkésőbb a megrendelt termékek átvételétől számított 14 naptári napon belül, a vásárolt termék típusától függően – figyelemmel a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet 20. §-ára – indoklás nélkül elállhat. Az elállási szándék közlése írásban történhet a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. email címre küldött elektronikus levélben, vagy postai úton elküldve. A Vásárló kötelezi magát, hogy elállás esetén a sértetlen (külső sérelmi nyomoktól, és a kipróbáláson túli használattól mentes) terméket az elállás közlésétől számított 14 napon belül, adatainak pontos megjelölésével, saját költségén visszaküldi az Üzemeltető címére: E-Leven 2003 Kft. (székhelye: 2013 Pomáz, József Attila u. 6.)
5.5. A Vásárló nem gyakorolhatja elállási jogát, amennyiben a megrendelt termék olyan zárt csomagolású fogyasztási cikk, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból a felbontás után nem küldhető vissza (krém, stb.), és a termék csomagolását felbontotta, és / vagy használatát már megkezdte. 
5.6. Az Üzemeltető az elállás közlését követő 14 napon belül köteles visszatéríteni a termék(ek) vételárát a Vásárló általi megfizetéssel azonos módon. A megrendelés szállítási költségét csak abban az esetben téríti vissza az Üzemeltető, ha a Vásárló valamennyi megrendelt termék vonatkozásában elállt. Ha az elállás közlését követő 14 napon belül a termék nem érkezik vissza, vagy a Vásárló nem bizonyítja hitelt érdemlően, hogy a terméket postázta, akkor az Üzemeltető visszatarthatja a visszafizetendő összeget. A visszatérítés nem vonatkozik a legkevésbé költséges, szokásos szállítási módtól eltérő szállítás költségére. A személyesen átvett termékek esetében az Üzemeltető szállítási díjat értelemszerűen nem fizet vissza.
5.7. A tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó szavatossági és jótállási feltételek a termékek csomagolásán vagy dokumentációján találhatók.
5.8. A 151/2003. (IX. 22.) számú Kormányrendeletben meghatározott tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó jótállás minimálisan 1 év. Az Üzemeltető a jótállási kötelezettsége alól mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. A Vásárló a kijavítási igényét a forgalmazó által a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálatnál közvetlenül is bejelentheti.
5.9. A megrendelt termékekre az Üzemeltető Ptk. 6:157. § szabályai szerint kellék- és termékszavatosságot vállal.
5.10. Hibás teljesítés esetén a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn belül a Vásárló a kifogásáról a hiba felfedezését követő lehető legrövidebb időn belül, de legfeljebb 2 hónapon belül köteles tájékoztatni az Üzemeltetőt, lehetőleg írásban az 5.4. pontban meghatározott címen. A Ptk. 6:159. §-ban meghatározott kellékszavatossági sorrend szerint az Üzemeltető a terméket: a Vásárló választása szerint elsősorban kijavítja vagy kicseréli, ha a cserére nincs mód, úgy a Vásárló választása szerint árengedményt ad, vagy a Vásárló a vásárlástól elállhat, és kérheti a termék vételárának visszatérítését. Jelentéktelen hiba esetén elállásnak helye nincs. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után a Vásárló köteles bizonyítani, hogy a felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
5.11. A Ptk. 6:168. §-ban meghatározott termékszavatosság szerint közvetlenül a gyártó, előállító vagy az Üzemeltető a terméket a Vásárló választása szerint kijavítja vagy kicseréli, azonban a termék hibáját ebben az esetben a Vásárló köteles bizonyítani. A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal. Az igény kizárólag a gyártó általi forgalomba hozataltól számított két éven belül érvényesíthető.
5.12. Hibás teljesítés esetén a szavatossági jogok és a jótállás érvényesítésével kapcsolatos költségek (pl. kicserélés vagy elállás esetén a visszaküldés postaköltsége) az Üzemeltetőt, illetve a gyártót, előállítót terhelik. Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igény, kellékszavatossági és jótállási igény, illetve termékszavatossági és jótállási igény egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető, viszont a jótállásból fakadó jogok a szavatossági jogosultságoktól függetlenül megilletik a Vásárlót.
5.13. A szavatossági jogok és a jótállás érvényesítését kivéve az utánvéttel vagy portósan visszaküldött termékek átvételére az Üzemeltetőnek nincs lehetősége, azt minden esetben visszaküldi a feladónak.

8. A Szolgáltatás használata során lehetséges jogsértések és következményeik
8.1. Tilos bármilyen olyan rendszer vagy megoldás használata, amely a Szolgáltatás jelen Szerződésben kifejezetten nem engedélyezett módon történő felhasználását, vagy a Szolgáltatás üzemeltetéséhez használt szerverek leállását célozza, teszi lehetővé vagy azt eredményezheti, vagy amely egyébként veszélyezteti a Szolgáltatás rendeltetésszerű működtetését.
8.2. A Szolgáltatás, valamint a Weboldalon elérhető tartalom szerzői jogi védelem alatt áll. A szerzői jogok összessége és az adatbázis előállítójának védelmét szolgáló jogok az Üzemeltetőt illetik meg, és a Szolgáltatás rendeltetésszerű használatával velejáró olvasáson, képernyőn történő megjelenítésen és az ehhez szükséges ideiglenes többszörözésen, továbbá a személyes, nem-kereskedelmi célból történő merevlemezre történő lementésen és kinyomtatáson túl semmilyen egyéb formában nem használható fel vagy hasznosítható az Üzemeltető előzetes írásbeli engedélyének hiányában.
8.3. A Szolgáltatás kizárólag a hatályos jogszabályok keretei között, harmadik személyek és az Üzemeltető jogainak sérelme nélkül, illetve a jelen Szerződés betartása mellett használható. Amennyiben valamely Felhasználó a jelen Szerződés rendelkezéseibe vagy jogszabályba ütközően, vagy egyébként visszaélésszerűen használja a Szolgáltatást, az Üzemeltető jogosult megtenni a szükséges jogi lépéseket annak érdekében, hogy Felhasználó felelősségre vonása megtörténjen. Ez az intézkedés a Felhasználóval szemben más adataival történő visszaélés esetén is alkalmazhatóak.

9. Felelősség
9.1. Mivel az Üzemeltető a Szolgáltatást adott állapotban nyújtja, a Szolgáltatás - ideértve a Szolgáltatás üzemeltetése során használt szoftvert, illetve a Szolgáltatás keretében elérhető valamennyi tartalmat is - pontosságáért, megbízhatóságáért, hibamentes működéséért, teljességéért, adott célra való alkalmasságáért az Üzemeltető semmilyen felelősséget nem vállal. Az Üzemeltető nem felel továbbá a rajta kívül álló okkal összefüggésben keletkezett hibákért és ezek következményeiért, ilyen lehet például az Internetes hálózatban keletkezett technikai meghibásodás vagy kimaradás, bármilyen eredetű technikai leállás, szünet, mások által elhelyezett romboló alkalmazások vagy programok (például: vírusok, férgek, makrók vagy hacker tevékenységek).
9.2. Az Üzemeltető minden tőle telhetőt megtesz annak érdekében, hogy a Webáruházban megjelenő adatok (termékek ára, leírása, árukészlet, stb.) a lehető legpontosabbak legyenek, azonban a feltüntetett adatok hibátlanságát garantálni nem tudja. Amennyiben az Üzemeltető a termék oldalon bármely információt hibásan tüntet fel, a Vásárló elállhat a hibás adatokkal közölt termék megrendelésétől, azonban az Üzemeltető egyéb követelés, kártérítési igény kielégítésére nem kötelezhető.
9.3. Az Üzemeltető semmilyen felelősséget nem vállal a gyártó által a terméken feltüntetett, vagy a termékkel kapcsolatban szolgáltatott egyéb információ (pl.: reklám) pontatlanságáért vagy valótlanságáért.
9.4. A Szolgáltatás használata során - beleértve a bankkártyás fizetést is - történő adatközlés hiányosságaiért, illetve a hibásan megadott adatokból adódó bármilyen következményért az Üzemeltető felelősséget nem vállal.
9.5. A Weboldal harmadik személyek által üzemeltetett weboldalakra mutató linkeket is tartalmaz. Amennyiben az Üzemeltető tudomást szerez arról, hogy az általa linkelt oldal vagy a linkelés harmadik személyek jogait vagy a hatályos jogszabályokat sérti, a linket haladéktalanul eltávolítja a Weboldalról. Ezen felül az Üzemeltető az oldalon elérhetővé tett linkek, illetve az általuk lehívható weboldalak tartalmáért semmilyen felelősséget nem vállal és azok tartalmát nem ellenőrzi.
9.6. A Szolgáltatás használatáért kizárólag az adott Felhasználó tartozik felelősséggel. Az Üzemeltető kizár minden felelősséget a Felhasználó által a közzétett tartalommal vagy másként okozott, vagy egyébként a Felhasználó magatartásával összefüggésben felmerült mindennemű vagyoni vagy nem vagyoni kár és jogsérelem, illetve egyéb következmény vonatkozásában.
9.7. Amennyiben a Felhasználó magatartása következtében vagy azzal összefüggésben harmadik személy vagy bármely hatóság illetve bíróság az Üzemeltetővel szemben bármilyen igényt támaszt illetve eljárást indít, a Felhasználó köteles minden a Szolgáltató által megkövetelt intézkedést megtenni és a Szolgáltatónak megtéríteni minden olyan kárt, vagyoni hátrányt és költséget, ami a Szolgáltatót a Felhasználó bármely jogellenes magatartása miatt vagy azzal összefüggésben éri.
9.8. A Vásárló a termék minőségével, biztonságosságával, a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, a szolgáltatás minőségével, továbbá a Szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos vitás ügyek bírósági eljáráson kívüli rendezése céljából a Budapesti Gazdasági Kamara mellett működő Békéltető Testülethez is fordulhat az alábbi postai címen: 1253 Budapest, Pf.: 10.

10. A jelen Szerződés megszűnése
10.1. Amennyiben a Vásárló 10 naptári napot meghaladó időtartam elteltéig nem rendelkezik (törlés vagy véglegesítés) a függőben levő megrendelés(ei)ről, az Üzemeltető törli a megrendelést az összes hozzá tartozó adattal és információval együtt. Az Üzemeltető törölheti a Vásárló megrendeléseit, amennyiben a Vásárló megszegi a jelen Szerződés feltételeit.
10.2. Az egyes megrendelések bármely okból történő törlése esetén a jelen Szerződés automatikusan és azonnali hatállyal megszűnik.
10.3. Az Üzemeltető fenntartja a jogot, hogy Szolgáltatás egészét bármikor, előzetes figyelmeztetés nélkül megszüntesse, amely esetben a jelen Szerződés automatikusan megszűnik.

Pomáz, 2018.05.23.