Jó tudni, hogy ha nem megy a fogyás, attól a módszer még lehet jó, csak épp' valamin változtatnunk kell például az alábbiak közül...

diet

Sokan esküsznek sokféle diétára és fogyókúrára, melyek hatékonyak és eredményesek. És igazuk is lehet, hiszen nem csupán a fogyókúra jellege, hanem annak körülményei is befolyásolják, hogy mennyit fogyunk. Mutatunk néhány hasznos tippet, melyeket megszívlelve elégedettebbek lehetünk a súlycsökkenés mértékével:

1. Az anatómia szabályait ismerve tudhatjuk, hogy a gyomorban jelenlévő emésztőnedvek elégséges mennyisége megoldja a fehérjék és szénhidrátok megfelelő lebontását (gyomorban rothadás nélkül), így lényegében felesleges szétválasztanunk ennek a két tápanyagtípusnak a fogyasztását. Inkább együk együtt a fehérjét a szénhidráttal annak érdekében, hogy az emésztőrendszerünk megfelelően működhessen, és ne alakuljanak ki gyomorproblémák.

2. Lassítsuk le az evés folyamatát azzal, hogy apró darabokra vágjuk az ételt, és alaposan rágjuk meg a kis falatok. Agyunk kb. 20 perc elteltével "üzen" a szervezetnek, hogy tele a gyomrunk. A lassabb evés serkenti az emésztést, és segít, hogy kevesebb étellel is jóllakjunk.

3. Az egészséges ételek is lehetnek kalóriadúsak, így hiába változtatjuk meg az elfogyasztott ételek összetételét, ha azok mennyiségére nem fordtunk kellő figyelmet. Több kutatás is igazolja, hogy ha hosszú távon több kalóriát viszünk be a szervezetünkbe a kelleténél, akkor ez nemcsak súlyunkra, hanem egészségünkre is negatív hatással van.

4. A folyadékalapú diétákkal valóban lehet súlyt veszíteni, de ilyenkor általában vizet ad le a szervezet, illetve izomszövetet veszít. Utóbbi miatt lassul az anyagcsere, ami hosszú távon fogyás helyett hízáshoz vezet. Levek, turmixok helyett együnk nyers gyümölcsöt, zöldséget, mert jobban laktat, több benne a rost, és kevesebb kalóriát is viszünk be így.

Forrás: https://www.hazipatika.com/

FONTOS SZÁMODRA AZ EGÉSZSÉG? KLIKK IDE!

 

És ha az ember túleszi magát: